Supermarktondernemers op zoek naar meerwaarde

Publicatiedatum: 20-11-2017

Samenwerking en de bereidheid om tijd en energie te steken in die samenwerking zijn van groot belang om ‘local 2 local’ verkoop te laten slagen. Dit komt uit een gezamenlijke verkenning naar de perspectieven van lokale waarde(n)ketens, alsook van de rol van lokale supermarktondernemers en de provinciale overheid daarin. Samen met drie supermarktondernemers hebben Gé Backus (Connecting Agri & Food, dochterorganisatie van DLV Advies) en Ton Cornelissen (P2) verkend hoe agrofoodketens meerwaarde kunnen geven aan de producten én daarmee aan de consument.

Gratis deelname studiegroep bijeenkomsten: versterk diergezondheid en eiwitbeheer
Bedrijfsovername slaat een generatie over: met DLV Advies voelt als een collega aan tafel
Meer tijd voor intrekken vergunning bij positieve beschikking Lbv
Op welke manier inspelen op rotatieverplichting met rustgewassen?
€ 50.000 vergoeding voor haalbaarheidsonderzoek voor verplaatsing
Sterk dalende accu prijs versnelt de aankoopbeslissing
Vind jouw opvolger óf het bedrijf van je dromen tijdens Boer zoekt Perspectief!
Aanpassingen en aanvullingen in de Gecombineerde Opgave
Aanvullende gegevens in mestboekhouding voor alle bedrijven