Supermarktondernemers op zoek naar meerwaarde

Publicatiedatum: 20 november 2017

Samenwerking en de bereidheid om tijd en energie te steken in die samenwerking zijn van groot belang om ‘local 2 local’ verkoop te laten slagen. Dit komt uit een gezamenlijke verkenning naar de perspectieven van lokale waarde(n)ketens, alsook van de rol van lokale supermarktondernemers en de provinciale overheid daarin. Samen met drie supermarktondernemers hebben Gé Backus (Connecting Agri & Food, dochterorganisatie van DLV Advies) en Ton Cornelissen (P2) verkend hoe agrofoodketens meerwaarde kunnen geven aan de producten én daarmee aan de consument.

Op welke manier inspelen op rotatieverplichting met rustgewassen?

In het kader van het project Tegearre Underfine vond op 30 augustus een veldbijeenkomst plaats waarin uitgebreid werd stilgestaan bij proeven met alternatieven...

Lees verder

Kennissessies Doelsturing & Bodem

Op donderdag 12 september van 13.00 tot 17.30 uur organiseert de thematafel Doelsturing & Bodem, vanuit de Versnellingsaanpak in samenwerking met Innovatie...

Lees verder

Meer nieuws

Onze adviseurs staan
voor u klaar

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?


De nieuwsbrief van DLV Advies wordt een keer per maand verstuurd met de meest interessante en actuele ontwikkelingen in de agrarische sector. Incidenteel kunt u nieuws en informatie ontvangen in een extra nieuwsbrief. Uw persoonsgegevens worden conform onze privacyverklaring verwerkt.

* verplichte velden