Supermarktondernemers op zoek naar meerwaarde

Publicatiedatum: 20-11-2017

Samenwerking en de bereidheid om tijd en energie te steken in die samenwerking zijn van groot belang om ‘local 2 local’ verkoop te laten slagen. Dit komt uit een gezamenlijke verkenning naar de perspectieven van lokale waarde(n)ketens, alsook van de rol van lokale supermarktondernemers en de provinciale overheid daarin. Samen met drie supermarktondernemers hebben Gé Backus (Connecting Agri & Food, dochterorganisatie van DLV Advies) en Ton Cornelissen (P2) verkend hoe agrofoodketens meerwaarde kunnen geven aan de producten én daarmee aan de consument.

Stalverbeteringen voor beter koecomfort en klimaat
Leer van demonstratiebedrijven: duurzaam boeren in de praktijk
Vestigingssteun t.w.v. €80.000: Aanvragen mogelijk vanaf 28 april
EIA 2025 stimuleert de energietransitie
Zaak Greenpeace: ‘Innovatie enige uitweg uit impasse’
Einde salderingsregeling per 2027: impact nu al merkbaar
Marieke Louwes - de Weerd: ‘Landbouw zit in mijn genen’
Kalverhouders Jan en Sanne Dubbelhuis pionieren met buitenuitloop
Themamiddag van gezamenlijke Commissies Bemesting